Saturday, September 27, 2008

SEMANGAT GIGIH NAK RAYA

skang ni bahang nak raya makin terasa..semua org dah pasang pelita dah..aku jerk baru kedek2 nak pasang...sengal..yela tgk umah org cantik jek ader pelita kan..harus aku pon nak gitu gak kan..kan..semangat nak raya la katakan..
giler tak aku membeli smp 50 pieces..tamak kan..bukan ape uolss murah jek..hehhehe..ngades je aku nie lebih..so step 1 kena pasang memasang la kasi cantum semua..hahhaha..ponet den ponet membuek nyer smp 50..






see gigih kan aku bt..semua dah ready dipasang..tggu nak beli minyak jek nanti..diorg kate minyak tanah skang dah mahal..pakai diesel murah lg..diesel pon diesel la..asalkan ado yg penting lampu den nie hah leh nyalo~~




rileks atas sofa plak kasi vontot betul balik..sengal..huhuuhu..
pasni kena gigih plak cr batang kayu tpt nak sangkut pelita2 tuh..aduhh..ponat laaaa...**malas argh pasang**..hahhahaha...

3 comments:

Suki Cida said...

sakannnn hang beraya... umahakak tak leh pasang pelita :( pasang pas tu 10 minit mesti padam... sbb anginnnn jalan raya kuat sangat :(

Anonymous said...

huhu..memang seorng wanita yang gigih..teruskan usaha..heheh

zbelleza said...

sukicida: ha'ah kak mmg sakan beraya..hikss..kalo boleh nak letak lampu liplap tu ha akak tp takde sape nak pasang :(

rahmanraof: terlebih gigih nie sbb nak raya kan..hehhe