Thursday, September 11, 2008

AKU DAN BULAN POSE..

haii uolss



lama sudah aku tinggalkan blog nie kan ..ala bkn nyer ape..tenet kat opis aku nie ader problem jdnyer aku pon takleh la nak berblog kan..tp sekarang sudah ok..hureyyyy..**sambil bt lompat bintang 14x**hiksss..





diam tak diam dah 11 hari kita berpuasa kan..kejap je rasanya..so 19 hari lg kita akan berhari raya..hiksss



meh nak aku nak citer pasal tragedi di bulan poser..ihihihi



camnie, aku cam biasa balik keje akan terus terjah ke PARAM..oh seblm tuh, FYI bulan2 poser nie aku berulang alik dr kg..so after keje je terus berdesup balik tlk intan..lgpun bos aku baik ati bulan2 poser ni kasi balik pkl 4..so sempat la nak smp kg before berbuka kan..



tp seblm smp ke rumah tuh harus la singgah ke PARAM dulu cari feveret food aku kan..ayam perciksss..aku ader jumpa ayam percikss yg sgt2 la murah tp cuma ader di PARAM kg gajah jer..uolss bayangkan la satu ketul ayam percik rm1 for kecik n besar sikit baru rm 2..murahkan..i likesss..yg kecik tuh pon takde la kecik sgt..ok la..gambo nanti aku tunjuk kendian yerk..



owhh balik pada citer asal..so aku pon beli la ayam percikss tuh..ntah camner ntah kuah dia tuh terkena la kat tgn aku nie..korang tau ape aku bt??hehehhe..aku selamba jilat kuah yg kena tgn aku tuh....***eee sedapnyer**...pastu kawan aku tegur..eh puasa laa...terus aku jerit..eh silap..silap..aku puasa laaaa..tp masa tuh aku dah telan dah pun..serius sedap..hehhe..memandangkan aku tak sengaja kan..lepas tuh aku pun ludahkan la yg mana ader rasa2 sikit dlm mulut tuh kan..ntah camner ntah aku leh ilang ingatan aku pose ntah..siyess mmg aku lupa aku pose..xtau la ader org perasan ke tak..



balik jer umah aku ckp kat mak aku..

mak org terasa kuah ayam nie la mak..tak sengaja...

tak sengaja takpe..tak batal pose ko tuh..

tp org dah tertelan..siyes sedap mak..hehehe..xpe ke mak..

dah ko lupa kan..takpelah..

**selamat pose aku..hiksss**...

3 comments:

Deqna said...

itu dinamakan rezeki.. tak batal puasa sekiranya tak sengaja..

zbelleza said...

haa'ah..tp kalo lupa terus minum kan best..hiksss..

Anonymous said...

ish2..
kl dpt mnum lg besh!

slamat bpuasa:)