Friday, September 12, 2008

TAG + AWARD LAGI

tag ni dari eyanacomey

pun dah lama gilerss dia tag aku tp aku tak reti nak buat2..dasar pemalas la katakan..dulu berangan nak ader blog pastu dah ader tp malas nak update..camno tuh..apakah???heee ngadess..hepp takleh malas2 ok..

meh kak bell jawab ye dik...
camnie tag nyer yerk..

“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN”

camno tuh dik..tak gheti akak nie..akak cubo jo la ehh..hiksss..


**terima kasih kepada semua pembaca2 blog saya yang setiap hari sudi menjenguk ke rumah saya ini walaupon saya nie ader2 masa je rajin nak update nyer..kejap ado kejap takdo..hikss..dan terima kasih juga kerna sudi membaca cerita2 saya yang tak seberapa ini..harap uols semua memberi sokongan padu kepada saya untuk terus meng apdet blog ini dgn lebih gigih..tq so much****sambil cium award cam deme2 yg menang award dlm tv tuh**berangan kau..hahahaha..


ok tamat yerk yana..puas ati ke??hikssss

tq for this award..akak tak layak la dik..tp org nak kasik kan..terima jek laaaa..tq tq so muchh..muahsss....


2 comments:

eYaNacOMeY said...

hehe..tag yg nie ke?? rase dah berzaman daa..ahakz..tp, xpe..ikhlas gak akk menjwb..hikksss..thanx a lot ye kak

p/s:: dont forget to vote for me k..hehe

zbelleza said...

tu le pesal dik..dah lama dah br rasa nak langsaikan utang..hikss..