Wednesday, September 17, 2008

KASUT BARU AKU

konon kan aku ckp nak buat raya kasut yang aku beli tuh kan...ermmmm...selamat dah aku pakai pg semlm bawak p keje..owhh lupa nak kasi tau..entri nie autopublish..masa korang bace nie aku ader kat umah bersenang lenang tergolek2 depan tv...hiksss..perak kan cuti arini sempena nuzul Al-Quran..so esok baru keje..syok nyer dpt lepak berdondang syg camnie..aman je rasa takyah kelam kabut nak siap2 g keje pagi2...hiksss


sajer je nak tayang kat uols..simple jer design nyer..



so ni bukan lg kasut raya sempat dah pakai sebelum raya..jadi harus la beli yg lain nie..hikssss...

3 comments:

Suki Cida said...

wah... kenapa tak buat kasut raya? huhuhu.... cantik design tuh...uniq sehhhh

shafa said...

Kena beli lagi nampaknya...jgn kecoh2 nanti hubby dpt detect plak.Kita pun tgk baring baikkkkk punya nie.

zbelleza said...

suki: tak tahan napsu nak pakai akak..ekekeke..mmg gitu pon pe'el nyer..hikss

shafa: tu le..kalo ader kesempatan mau p beli lg satu betul2 utk raya..hiksss