Friday, September 26, 2008

SALAM LEBARAN DI AIDILFITRI



khas kepada semua pambaca blog aku nie..dikesempatan ini saye ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA maaf zahir dan batin..andai selama aku dok mengarut kat sini ader yang terguris or termakan ati ngan tulisan aku nie..yela mana nak tau kan..aku cuma insan biasa yg tak lari dr membuat kesilapan***ayat xbley blah..hahahha***..so ampun maaf dihulurkan




pesanan aku pada korang semua:





berhati2 dijalanraya xkira la dekat or jauh...AWAS kalau mengantuk sila berhenti dulu kasi ilang ngantuk tuh..bahaya ok..ingat org tersyg..:P



pastikan rumah dikunci dan cabut plug2 sebelum balik kekampung masing2..yer la punya excited nak balik smp lupa nak kunci rumah plak kan...mana la tau..



main mercun/ bunga api jgn smp tercedera plak er..kang tak pasal2 beraya kat spital plak..



2 comments:

Ceera said...

selamat hari raya, maaf zahir batin.. =P

zbelleza said...

tq ceera..raya sakan lah yerk..