Friday, September 12, 2008

TETAP BERSINAR SELAMA RAMADHAN




rasanya nie last tag yang aku kena langsaikan..lepas tuh hip hip hureyyyy..



tag nie dari gadis manis MyZaTuLHaNiM


ok akak buat yer dik..tq eh




Tag ini berantai...bermula dengan....






Game rulez



1. Copy imej di atas dah paste kan pada blog anda




2. cari 5 orang untuk meneruskan jihad ramadhan :-



  • MuNeKs

  • Sk8

  • AnALiPeH

  • lepas tuh kepada semua pembaca blog ini yang sudi buat yer..(aku tau semua dah dpt benda nie..tu yg aku malas nak tag org tuh..aku sorang je br kedek2 nk buat..hikss)..

3. tinggalkan pesanan pada mereka


**Selamat Berpuasa. Semoga Ramadhan ini membawa seribu satu rahmat kepada kita semua...amin.. betul..betul..betul (tiru ayat upinipin..hiksss)


4. kemudian letak blog and sebelah url pemberi




Tag! Jangan tak tag!:)





4 comments:

shafa said...

memang bersinar,silau mata dibuatnya..

Anonymous said...

stlah bkurun br dia nak buat tag ni..
majuk ni..majuk ni..
huhu:)

zbelleza said...

shafa: hehehe..mmg bersinar ramadhan kekdahnyer..

myzatulhanim: hikss dik..jgn la majuk..nanti akak kasik seposen yerk beli gula2..

.: Sugar-cRave :. said...

ehhhh bru pasan lorh aku kene gak..heheee...tp da wat da aritu....heheee...