Thursday, October 9, 2008

CORET CORET HARI RAYA

sana sini aku masuk blog org semua citer pasal hari raya..meriah eh korang raya..sakan sakan semua beraya..dpt doet raya byk2, raya sana raya sini..syok eh..aku???aku pon beraya gak cuma tak semeriah korang la..sedey WOoooOoOo..huk huk huk..~~**sambil kesat airmata ngan hujung2 baju sambil wat wat muke cebik**~~



ape ape pon raya tetap diteruskan walaupun tanpa kehadiran adik badik yg lain..

~~~**malas arr aku xplain naper jadik cenggitu..biarlah semua nyer tersimpan rapi**~~~

so aku rasa layan gambar jek la erk korang eh..


thn ni mak pak aku je yg same kaler baju..kitaorg pakai yg mana ado jek..tak dan nak tempah..aku beli kat mak pak aku pon yg dah siap punya..last minute shopping..kunun dah plan kaler biru tp alih2 biru kaler takde yang cantik..sambar je la purple..ok la tuh kan..



pepagi raya lepas apak aku balik dr sembhyg raya gini la senario nyer..bermaaf-maafan sesama keluarga..memula apak aku ngan mak aku dulu..pastu baru kami anak-anak yer..



masa ni terasa sedih sgt..nak nanges pon ader tp idak ler nanges2 beria kan..ader la genang2 ayor mate..insap kejap..tp pastu hampehsss..

sian mak pak aku masa nie..aku tau jauh disudut ati mak pak aku terasa sgt ngan perbuatan anak2nyer..owhh sgt kejam mereka2 yg tak berperikemanusiaan itu..i hate them..



see muka mak aku..sedih kan...
sabar yer mak..anggap je la semua ni dugaan..



hanya kami berdua yg ader sebagai pengubat duka di hari raya..kami ttp bersama mak pak selagi hayat dikandung badan insya'allah..


ni lah anak buah aku..kami dedua jek la di hari raya..dah cam adik badik je dah..


last sekalik harus la gambo aku kan..kate tuan punya blog..mesti jaja muka sendirik kat sini..alah uolss pon same gak kan..hiksss..layankan je la..ini taun kaler oren la xjd maa kaler biru..cancel next thn depan ah..hiksss..

5 comments:

biskutrajin said...

bukan sedih 2...dorg gembira anak dara die yg sorg ni balik berhari raye ngn dorg...cool sis cooll....;)

Suki Cida said...

jangan sedih2 ok... berkat kalau kita bahagiakan mak dan ayah kita :)

anyway ur face and niece sama la....

zbelleza said...

biskutrajin: hehhe dik..akak mmg sentiasa cool..:)

kak cida: yer la kan kak kan sian tau tgk mak pak sy gitu..dah la pepagi raya kan..

hikss same erk muka sy ngan dia :P

Anonymous said...

Selamat ari rayer bell!!! thanx 4 da wish! he3! dah tua lew lala neh...huk3!adiah xderk kew? buah jambu pown bole la...kih3!

Queenin Murni said...

wah... byknyer kuih raya raya die... rajin ke ko buat tu zue?? :P