Friday, September 12, 2008

MEH JAWAB TAG MEH..

tag ni dah lama sgt dah di tag oleh kak cida (ampun akak yerk)..br sekarang rasa nak bt since aku pun takde idea nak menulis ape kan..so baik aku langsaikan utang2 tag nie kan..dibulan2 pose nie..elok la langsaikan semuanyer..betul tak??


so soklan nya bermula dengan...


1.What were you doing 5 years ago:


masa tu thn 2003... 2003 erk..oOOoo aku br lepas abis blaja..tggu nak grad jek..Syorga masa tuh..legaa...



2.What were the 5 things on your to do list today?


  1. Buat Blog...
  2. Baca Blog orang....
  3. Balik kampung..
  4. Pegi PARAM..

  5. Tgk TV..


3.What are 5 snacks that you enjoy?

  1. kopok cheezel
  2. Coklat yg ader kekacang tuh..
  3. twisties
  4. segala jenis mak nenek kepek..kepek ubi ke..kepek pisang ke..ape2 kepek la..layan masa tgk tv..
  5. Koci..


4.What are 5 jobs you've had?


  1. cashier kat kedai bunga (ni 1st job aku tau..siyes masa nie cam bodo2 jek keje..yela xpenah keje pon sblm2 nie..masa cuti sem bongkang kat umah jek..hikss..dasar pemalasss)
  2. kerani kat kompeni supplier
  3. pastu jd PA kat kompeni kapal2..
  4. pastu keje skang yg skang nie laaa..yg aku tgh dok keje nie..tak smp pon 5..so abaikan yerk...

5.What are 5 things that you would do if you were a billionaire?

  1. Saya nak langsaikan semua hutang saya...
  2. Saya mau bawak family melancong terutama mak pak sy...
  3. Lagi saya mau shopping byk2
  4. Lepas tuh nak ader rumah sendiri yg macam ala2 istana tuh dan ader kete mewah yg kiut2 ..
  5. Pastu nak bg sikit harta tuh kat org yg memerlukan..kira bt sedekah la kan..yela dah kaya jgn la smp lupa diri pulak kan..hiksss..baiknyer haku...

6. People i want to tag ...


kepada semua pembaca kesygn aku yg sudi2 buat... sangat2 dialukan membuat nyer..tak ada paksaan tau...love u all...

No comments: