Thursday, September 25, 2008

AYAMAS oOoOwwh AYAMAS

wah ni entri first time aku pasal berbuka nie..dah 24 hari poser br nie aku nak wat entri berbuka..sila kagum ngan diri aku sendiri..ngehngehngeh..***xde kena mengena langsung**~~sengal~~

xpe tunjuk makanan pon korang mesti dah kebal kan..ye la dah tebal iman la katakan..

tp lately ni kat tpt aku ni mmg panas menerik..cam nak pengsan pon ader rasanya..kalo berbuka tuh xmkn pon xpe..asalkan dpt menom pon dah nikmat..~~syorga~~


kononnya ingat kat ayamas ni tak ramai la org berbuka kan..sengaja la pegi lambat2 kan sbb takmo tggu lama2..kang dok2 je terus leh ngap..tp...alahai ramai la pulaknyer..nak taknak kena la tggu..padan muka aku..
see...diorg tgh bertungkus lumus kat dapur..time ni dah bukak poser dah..
aku ttp maintain senyum walaupun hidangan tak sampai lg...salah sendirik kan..padan la ngan muka..hiksss

jdnya minum jerk la ayor tin nie duluk kasi ilang haus..lgpun dah masuk waktu berbuka kan..kang makruh plak lewat2 kan berbuka..kan kan..

ni sajork yg kami makan..hajat dihati nak amik sekor ayam nak ratah tp dah abis..atenyer ramai org..tak dan nak order dan abis..tu pon syukur masih ader..jadi laaaa..

nasik sejemput tp aku makan kenyang tau..hairan..padahal mcm secotet jek..perut aku kot kecik..hiksss..ye ker..~~sambil senyum kenyit2 mata..vangga~~xleh blah~~


lepas dah abis makan baru gerak balik tlk intan smp sana leh tak kami makan kfc plak..gilosss..tp share jek snack plate tuh..gambo takde sbb malas dah nak amik sbb muka dah celemuih(betul ke perkataan tuh..hantam laaa)...

No comments: