Tuesday, September 16, 2008

KEJADIAN PETANG SEMALAM..scary oOoOo

ader sesuatu yang berlaku semlm masa aku tgh tunggu kawan aku balik keje..kejadian berlaku di stiawan...cam biasa aku akan tunggu depan ofis dia la kan..masa tuh dlm pkl 6 camtu..dia outstation tak smp lg ofis so aku kena tggu la...sambil2 aku tunggu tuh sambil2 la aku godek hp aku..tukar2 themes semua bagai..check msg buang mana yg patut...

lepas tuh aku perasan ader sorang mamat naik moto lalu..lepas tu pusing balik..aku just ignore je la kan..ralit dok godek hp..dah boring2 tuh aku pon tgk la depan..sekalik aku nampak la mamat td tuh ader berenti kat hujung simpang celah2 bangunan..aku tgk la kan..pelik ok..

***eh ape benda yg dia bt tuh??(dlm ati je la nie).. sbb aku tgk ader benda mcm terpacak kat perut dia.. kan aku ni kan ala2 kerabunan sikit..
sekali korang tau tak ape dia bt...ceessssss..sungguh kurang ajar...
rupe2nyer tgh pegang anus dia..c*****k betul la..aku masa tuh dah dup dap dup dap taktau buat ape..pandang tpt lain terus hidup enjin blah..dush dush..tak guna punya owang..bulan2 pose pon nak jd setan ke..takde otak ke??tak malu ok..budussss..ingat aku teruja la konon nak jerit bagai..no la...aku bt bodoh blah mcm takde paper je berlaku..padahal dlm ati tuhan jer tau camner..scary ok...

mmg betul2 binatang punya org..tak malu ok sbb masa tuh cerah lg yela br pkl 6.15 gitu ..tpt pun takde la lenggang sgt tepi jalan besar..cuma dia dicelah2 bangunan jek..eeee sgt scary ok..dah la muka tak hensem mcm mat indon jek tp kalo hensem pon perangai camtu tak hingin aku..bagi buat makanan buaya lg bagus dr hidup menyusahkan org....budusssssss

6 comments:

Deqna said...

isy.. hilang akal apa org tuh?? mesti org gila seks tu.. takoot lah

biskutrajin said...

sokln cepumas, cmne ghupenye?hahahahahahahahahah

zbelleza said...

deqna: mmg takut tp masa tuh cam kena cover la bt2 cam takde paper sbb kalo kita jerit takut lg la dia suka gamaknyer..mmg giler seks arr tuh..tak malu..

biskutrajin: hahahhaha..ruper dia mcmmmmmmm....sila abaikan.

Suki Cida said...

ha... patutnya ambik gambo dia... tunjuk depan2, bagi dia perasan bell ambik gambo dia... org mcam ni giler... tapi jangan ko gi depan dia lak... kalau naik kereta atau moto berhenti buat2 ambik gamba... jangan tengok anus dia... hahahah.... batal puasa... tak pun patut jerit...

Tapikan, time akak kena dulu, aku pun sama je... tak buat apa pun... hahahah..so jangan ikut nasihat ku ini...kuikuikui

zbelleza said...

cida: owhh akak pon penah terkena gak la erk..tu la masa tuh mcm tetibe blank..terus blah gitu jek..takutt pon ader sebnrnya sbb first time terkena camtu..

kalo amik gambo kang bt nyer dia berposing baik punya tak ke haru namanya..hahhaha..nanti dia ingat dia model baik punya..wakakaka..org camtu bukan betul sgt pon..

Queenin Murni said...

haha,aku pon penah kena,masa kite kat uitm sri iskandar dulu..aku baru turun bas, mamat tu naik motor,berenti tepi aku, dia tanya "Adik nak tgk "K**e"? hahah.. celakak btul.. turn out baru prasan,org tu mlm2 jual burger kat taman sebelah.. sejak tu aku n kwn2 gelar die.. abg jual berger 2benjo 1sosej.. hahaha!