Thursday, September 18, 2008

XTVT CUTI SEMALAM

ke mana aku semlm cuti??
haa...cantik kan tpt nie..ni la batu 14 a.k.a lata iskandar..ala otw nak ke cameron kalau ikut jalan tapah mesti lalu sini..antara tpt air terjun yg famos gak laa...
pose pon sempat lg aku jenjalan kan..hikss saje je nak buang masa dr dok melepek kat umah tuh..lg hazab..baik kita jalan2 cuci mata kan..cepat je rasa masa berlalu..tak gitu..



takde la mandi bagai..just jalan2 je tgk keindahan alam semulajadi..tenang jer..tak lama pon kat sini..ader la 1/2jam jer..tuh pun sbb tgk barang2 antik kat kedai2 yang ader kat situ..
giler byk barang antik dia..sampaikan pasport allahyarham P.Ramlee pon ader..leh caye ke??gambo aku lupa nak snap..hiksss


gambo aku je yg aku snap sbb nak masuk dlm blog..hahahha..giler kentang..gerai2 kat blakang tuh la antara gerai yg diterjah..tp satu benda pon tak beli..ate jenjalan2 jer kan..tak gitu..

owhh ader gak beli benda aku beli..beli buah tampoi..hiksss

tp cam biasa takde gambar..Malas + lupa...hahhaha

3 comments:

shafa said...

lawanyer...
dh lama sgt tak gi air terjun...
bestnyer...
buah tampoi...?? ape tuh...
apsal xamik gambar..blh tgk...

zbelleza said...

owhh tatau erk buah tampoi..nanti2 kalau ader masa sy tunjukkan yer..

biskutrajin said...

tmpt biskutrajin hmpir lomas 9 thun lalu...hmmm