Thursday, September 25, 2008

MY HADIAH HARIJADI


dah lama dah berlalu nya besday aku tp br arini aku nak tunjuk hadiah kan..hiksss..


ni semua sbb penyakit M dah mai..tu pasai jd gitu..isk isk..ape nak jd la aku nie kan..

dah dah takmo citer panjang2


aku nak tunjuk je ape aku dpt dr chenta hatiku..

aawwwwh..~gatai~..towink~towink~



me like ok..terharu gitu..cam ader drama2 la sket2..hahhah..giloss..aku mmg gitu sgt cepat tersentuh hati..ala org lahir bln 9 mmg gitu kan kan betul kan..hiksss..




nasib baik kasik hadiah tau..kalo tak meroyan smp kesudah la jawabnya..sape suh bt2 xtau je masa besday aku..ngadessss..saje nak kasi aku meroyan tau..

tak sokaaaaaaaaa...tp skang ni aku dah suka balik dah..hikssss..

~**~gatai~**~

3 comments:

Unknown said...

salam - dekat2 raya ni teringat pulak kat kampung.maaf singgap kat blog orang kg ( teman teluk intan )...semuga ada ruang untuk bersoreh....

Suki Cida said...

WAHHHH betul bulan 9 selalu kuat tersentuh... cantik la bell cincin tu.. so bile lagi? ehem...ehem,... takkan hanto cincin je kot?

zbelleza said...

jinggo : salam jinggo..welcome to myblog..tq..rajin2 la menyinggah yer..

kak cida: ha'ah mmg gitu pon akak..kita kan sama bulan..ssttttt akak, coming soon insya'allah emas pulak..hiksss