Monday, August 4, 2008

Ter "ShOppiNg"..erkk..

ni ader la 2 brg yg pertama aku beli setelah dpt duit gaji..tak sengaja(boleh ke camtu?)..hohohooho..bkn ader plan pon nak membeli saje menyinggah kedai nie kan on da way aku balik dr bank sbb panas terik kan singgah la jap kasi sejuk(ceh alasan takleh pakai..hihihiihi)..sengal sungguh aku kan menyimpang padahal opis aku ngan kedai tuh lain jalan tau...aiishhh..

sempat la sambar baju sehelai ngan cadar single bed nie..murah sajork pon..jd la bt tukar2 kan..


taraaaaa dah siap di pasang..kiut kiut jek tau..hihiihi..sangat menghijau..ader pink2 sket..ok la tu (tiru tagline saida sambi buat bulat2..hihiihi)


aku yg mengetest cadar baru..bau kedai lg tuh..sgt lena WoOOoOOO tido...cewah padahal tak pakai cadar baru pon tido tak sedar diri gak..hahahaha..gatai menggediksss..

baju pon aku pakai gaks..menerai la kan..hihihiih..mempoyos sekejap..layankan je la...







1 comment:

viruspadu said...

ini namanya TER shopping dan TER torai la ni yo hahahahaha

cayalah

saya pun suka ter ter ni :p