Friday, August 29, 2008

LAGI CERITA DI TEMPAT INTERVIEW


hiksss giler hegeh2 aku citer kan..walhal dah 2 hari dah berlalu..takpelah aku tetap nak citer gak..dulik laaa..


nunggu sebelum masuk bilik interview..sambil2 tgk gelagat org yg sama2 nak masuk interview..
aku cam rileks je kunun..dlm ati dup dap dup dap laaa kan..tp gue maintain abis..hihiihihi


aku cam tersampai awal la kan..dalam kul 1.15 cam tu..tu cam rupe boring tak semenggah jek tuh..cuaca pon mendong jek semendong hati ku..yela time2 aku tgh camnie la ader plak mangkuk cari pasal ngan aku..sgt mengguris perasaan betul la..terus mood swing swing datang..



dok dlm ni pon satu hal lg..menunggu lama..bayangkan la sorang masuk dlm bilik tu 20min..start pukul 2.30 turn aku dalam pkl 4.15 camtu..iskkk tak senang vontot aku..huksss..masa ni dah tinggal 3 org jek dr 8 org..tu yg aku tak malu nak snap2 gambo tuh..


ok selesai sudaaaa..mari pulang ye mak..cepat2 jalan sbb sudah kelaparan..overall ok la tp byk gak soklan yang aku takleh jawab..tunggu je la nanti result nyer gimana yaa..

OK TAMAT..hikss

2 comments:

Anonymous said...

ijau nye dia..
sm kaler ngn blog dia:)

biskutrajin said...

wah...dh g teview ye?hope success...