Thursday, August 28, 2008

AKU YANG KEKALUTAN..

haaa tu la dah tau nak g interview leh plak lengah2 balik dr pekan kan.. masa ni dah mula la nak kecut2 perut semua..kalut semacam..biasa la aku..td rileks je kan leh merayap..dah dekat2 tuh mula la dtg kalut ntah pape ntah..

check2 sijil bagai..packing ape yg patut..padahal malam td leh bantai tido..padan muka aku..hihiihihi



sila abaikan keadaan background yg dah macam tungkang pecah ittew..dah nak cepat kan campak2 je laa..nanti balik baru kemas..hiksss..mak aku pon dah bising2 dah masa nie suh cepat..takut lewat..dr teluk intan ke ipoh lebih kurang sejam setgh camtu..tp kalo aku rempit naik highway tak smp camtu..:D


ok dah siap..jom jom berangkat..chaloooo bebeh..

3 comments:

Suki Cida said...

ok cunnnn...confirm boleh dpt kerje... kalau pak interview tu lelaki, hang kenyet mata kat dia... uhuhuhu

zbelleza said...

ermm yelatuh kak cida..

kalo pak interview tuh ensem takpe gak..ni dah tua pastu ader pompuan plak tuh..tp overall ok la..tggu result je la..hikss

Deqna said...

good luck for the interview....