Tuesday, August 19, 2008

Cuti2 Hujung MinGGu..

mana pegi nyer aku weekend tuh hari..hurmm..plan tak dirancang pon..main up up jadik jek..tp best gak camtu kan..slalu nyer terus menjadik jek tanpa perlu susah2 nak pikir..

kemana yerk aku??

ke sini la kami ber canda
di kuala Woh a.k.a Batu 7...tenang sekali keadaan di sini..best gak layan sekali sekala nie kan

aku smp pon dah agak lewat la dalam pukul 1 camtu..yela plan up jadik ni cenggitu la..park kete terus cari port sesuai utk makan dolu sblm berendam..HARUS makan dulu ok..sbb perut dah lapo..tak leh tahan ooOo..tp sempat la aku masak2 dulu kat umah..cuma bekalan taklah meriah mana pon .. tp layan OooO sbb makan tepi sungai sambil rendam2 kaki...lalaalalalla..
lepas abis makan..apa lg...MANDI TIME ..ceaaa mula2 tuh cam takmo mandi sbb sejukk kan..tp lepas tuh tak hengat dah nak naik sampai kecut2 kulit..sejuk OoooO..Layannn...





cam adik aku plak dah tp dia ni..tp nie anak buah aku..tgh nak spm thn nie..dah leh jd kawan ke mana2..Masyukkkkk..


motip tunjuk kaki aku?? sesaje..dah sejuk masa nie..so masa utk salin up baju..hihiihihi..

tp lepas tuh kami ke mana??

tungguuuuuuuu...main redah jek...hehehhe


2 comments:

Ceera said...

wahhhhhhh..

cantik la air dia..

jernih jer..

zbelleza said...

ceera - aritu dah smp tapah boleh jek g tpt nie..dekat jek dah tu..