Tuesday, August 19, 2008

JALAN-JALAN CARI PASAL

hah dah lepas puas mandi kan..weols pon gerak la..konon 2 nak balik la kan sbb dah hujan rintik2..pastu tetibe dtg idea jahat nak g jalan2 lg..masa tuh jam lebih kurang pukul 3..pastu weols nie tanpa byk2 pikir lg..terus berdesup..kang kalo pikir2 lg kang tak jadik kan..baik terus je..hehehe...


ke mana weolss...ssshhhh..tak nak kasi tau dulu...layan gambar dulu..nanti br citer..kasi suspen..hahahah..giler kentang jahat..wakakakka
weols lalu jambatan2 nie..agak2 nyer uols tau ke kat mana nie..tau pon tau la..tp aku takmo kasi tau lg..hikhikhik..



lepas tuh jalan belok2 sana sini



berbekal kan pelbagai jenis asam..masa ni still rintik2 lg..giler kental..




best sgt lalu kawasan nie..tenang jek..indahnyer pemandangan..aishhhh..cantik kan rumah2 di tepi-tepi tuh..unik..hehehe

ada tasik..sejuk je mata memandang..hahahah..jahat kan aku sbb tak kasik tau lg kemana

kitaorg meronggeng..xpe kasi layan gambo je dulu..nanti2 uols mesti tau aku

kemana kan..hikss..

sila geram dgn sy...grrrr


agaknya smp sini korang dah leh agak kan aku ke mana..takpe..next entri baru aku kasi tau kemana aku..wakakkaka..tunggu laaa yer..i like this place..sgt menyejukkan mata..aawwhhhhh


No comments: