Friday, August 22, 2008

A.W.A.R.D


sana sini musim org terima award..boleh kate semua blogger la dpt award..mcm penghargaan gitu kan..ok pe..terasa di hargai oleh pembaca kan..

tak sangka aku pon leh dpt award erk..hehhehe..tq to kak cida yang sgt baik ati memberikan aku award nie..wlaupun aku nie kira masih mentah lg tp ader gak yg menghargai hasil contengan aku nie..terharu nyer aku..sob sob..lepas nie kena giat menghasilkan contengan la yer...

taraaa..ni la dia kak cida yg baik ati bg aku award tuh..cute kan..suka tau bace blog akak walaupun kena guna firefox baru leh bace..huhuuhu..hari2 sy ttp akan jenguk tau (siyes bkn bodek nie tau akak..hhihihi)


ampun akak..sy amik pic akak nie..hehehe..love this pic tau..

so kepada semua pembaca blog aku yg tak seberapa nie..sy dengan rasa berbesar hati memberi award ini kepada anda semua..love uolss..

walaupun aku tau korang semua mesti dah dpt kan..tp aku still gak nak memberi..kita kongsi bersama okay..

2 comments:

Suki Cida said...

aggghhhh aku tak ada kena mengena dlm ini gambar... uhuhu... gamba ni yang belleza suka? oh tidak..... tak ku sangka... hahah ambiklah yang cun...anyway thanks yek...

hugz

eYaNacOMeY said...

kongsi dgn kiter jugak eyh award nie??hehe..maceh..maceh..:)