Friday, August 1, 2008

Ape KeNa NtaH aKu Arini...

meh nak citer kat korang kisah sedih + cam lawak sket..hahahha..padan muka aku...aku terjatuh td..sila gelak guling2 kat aku..Adoiyaiii...herppp..toksah over2 gelak erk..sian kat aku sama tau..
camnie kisahnyer..td kan aku jalan nak g kdai topup depan ngan opis aku ni jer..tgh2 aku jalan tuh sambil2 berangan kan(tu la berangan lagik... act bkn berangan pon tgh pikir ape ntah, xingat)..ntah camner masa nak melangkah tembok tuh kan(tak tinggi pon tembok tuh..tpt slalu org tanam2 pokok bunga jek), aku leh terpijak kain sendirik plak...ayoyoyooyo..takleh imbang dah..debub jatuh..tp takdek la gedebuk cam nangka busuk tuh..jatuh cam gambo kat bawah ni ni sajork..tp tu kira dah MALU laa weih....hohohoho..tp aku rasa takde la org nampak..lepas jatuh tuh aku bngun cepat2 sbb takot org nampak..hahahahha..cam lawak jerk...naper ntah aku arini...
luka la sket tang lutut..pedih OoOOoO..walaupon tak teruk mana pon..




alahai dah besau2 camnie pon leh jatuh..malang tak berbau betul laa..nasib..nasib...mcm2 jadik sebnrnya arinie..lepas jatuh nie ader lg kisah sedih berlaku..sgt menduga betul la hari ni kan..mungkin sbb esok dah nak cuti..ADE KENA MENGENA KE??..hahahahha..saje kasik sedap ati sendiri..selamat berhujung minggu ye kawan2..

next entry la aku sambung citer......

1 comment:

Anonymous said...

alahai..
ksian nyer..
brangan punya psl smp terjatuh..
ni kes berangan nak cpt kaya lah ni..
hehhe..
gurau je:)