Thursday, August 14, 2008

TeR Lagi Laaaa..adoilaaaaa...

kalo dah nama nyer ter.. ter... tuh kan..maka nyer tak sengaja la tuh kan kan..hihiihhi..(nak cover la tuh)..mmg pon..bukan aku nak beli bebenda ni semua..aku nak membeli deodorent ngan toner jek..tp akak salesgirl tuh sesibuk suh aku menerai produk tuh..jd nyer dia offer aku bt skin test free..dah bt tuh mula la kate kulit muka aku cenggini cenggitu..pastu aku pon ntah camner leh plak termakan suggestion dia tuh..huhuuhu..slama ni aku berjaya je tepis menepis ni kalo ader salesgirl dtg promote2 nie..semlm ntah camner aku tertewas plak..aduiyaaaaa..dah la tgh2 bulan ni..balik terus rasa nyesal..

tp takpo la kan..kita try test tgk je la hasil nyer nanti..kalo teruk kulit muka aku siap la akak tuh aku terjah..hohohoohoh...



aku mmg tak penah pakai produk nie pon..kira cobaan berani arr nie..padahal kulit muka aku bkn nyer ader kritikal masalah pon..sbbkan berminyak jek..jerawat pon takde la sgt..lite2 jek..normal la tuh kan..uhuhuhu..lepas ni leh makin berseri2 lg ye tak...hahahhahaha..Berangannnn....
nanti tgk la perubahan nyer yerk..tak sabo rasanyer...nanti aku letak muka sebelum ngan selepas menggunakan produk..sesaje je nak mempoyos sikit2..hihihiihi..

No comments: