Wednesday, August 13, 2008

ReZeKi JgN Di ToLaK...

aku dpt pemberian ini dr seorg teman....Yippieeee..sbbnya tuh ari kan aku ader membeli cadar single tuh kan..jdnya aku tunjuk la kat dia..pastu dia ckp dia nak kasik kat aku satu cadar yg dia beli tersilap..dia nak beli size queen tp nyer terambik single tak perasan sbb nak kecepatan..nak menukar punya la jauh..sudahnya simpan je la..tp dgn terbaik hatinyer dia nak memberi nyer pd aku..hehehhehe..rezeki jgn ditolak ye tak uolss...hiksss






mula2 tuh takmo la amik saje kan..malu ahhh..nak la membayo gak walaupon sikit..tp dia kate xpelah amik je la..hooOoreyyy..so thanx you To ROS sbb memberi aku kain cadar tuh..i like..tp aku belum pun memakai nya kerna yg baru juga masih ada..




ni la dia org yg sangat baik ati tuh..hiksss..kalo ko bace blog ni..jgn marah erk sbb tempek gambo ko sini..ala ko pun suka kan..hiksss..larikssss..








Happy banget menerima pemberian itu..yela..kira cam hadiah laa kan..bukan senang WOoOOo nk dpt free free ni kan..hehhhheheh...




sila abaikan muka aku yg berminyak2 itu kerna aku baru kepulangan dari opis diketika itu..sgt penat dah mau berehat2 sambil tergolek2 menonton tv....



No comments: