Tuesday, November 4, 2008

AKU YG SUDAH ADA KEMBALI

fuh fuh fuhhhhhhhhhhhh

abok dah la umah aku nie erk..sian la kan dpt tuan cam aku ni hah..jap jap ader jap jap kang ntah mana ilang nyer ntah..gitu la kekdahnyer aku nie..tenggelam timbul..jgn tenggelam terus sudah laa kan..hiksss..ya ampun..
meh sini nak tunjuk ke mana aku ilang sejak 2 minggu yg lalu..xpe korang taknak tau pon xpe..aku saje nak kasi tunjuk jek..mula2 ni tunjuk2 gambar jek la eh..kang2 sket2 lg aku citer semua erk..


mula mula aku ke sini



kendian ke sini



dan semlm ke sinin


pastu arinie aku ader tercongok kat office aku sudaa setelah aku yg membz nie dah menyetelkan semuanya..dan leh la aku ngapdate kan blog aku ni kan..dah tu sangap takde keje..baik aku bt2 ader keje kan..untung2 leh dpt bonus thn nie..keh keh keh..

gilo

senget suda..


4 comments:

Anonymous said...

welcome back!
lame btl xupdate erk..:)

zbelleza said...

myzatulhanim: ha'ah dik..ni br nak timbul balik nie..hikss

Suki Cida said...

sungguh tidak adil... menghilang dekat dua minggu, update cinonet je... harus tarik idung bell ni!!!!

mogok...mogok...

dah la masuk umah banyak sawang...habuk berterbangan... ni nak gi sepital sebab sesak nafas umah banyak habuk! wakakak drama kena lebih...lariks!!!

zbelleza said...

sukicida: wah akak yer..sori sori la akak..bz la skang ni..sat yerk nak bt en3 lain..

ader gangguan emosi la..br nak bt en3 sibuk plak penyangak..rasa nak tikam kasi mati jek senang..abis citer...hahahahha