Thursday, October 23, 2008

ZOO TAIPING u la la la..;P

kan aku sudah ckp..korang semua mmg sgt pandai dalam bidang teka meneka..sila tepuk tgn utk diri sendiri yer..:P

sesungguh nyer mmg aku ke zoo di musim perayaan ini..keh keh keh..
org lain dok sibuk beraya umah sanak saudara..aku??p melawat binantang2 plak yer..

tetibe dtg idea sengal nak p tgk binatang..saiko ok...keh keh keh..
so layan gambo suda ok..aku bt capture sikit2 jek sbb skang mmg aku kena penyakit M teruk sgt nieh...harap2 minggu depan dah beransur pulih..hikssss







seladang nie mmg kena amik gambo nyer..maskot negeri perak tuh weih..harus la ader kan..keh keh keh..

sangap jek boya nie..besau kau..aku dok bayangkan la dia baham aku kan...eee ngeri siott..simpangkan la tetibe :P



kiut jek org utan nie..bawak diri dari kenkawan yg lain..keh keh keh..kesepian dia tau masa nie..



ni pulak rusa ubi namanya..aku pon xtau naper ader ubi blakang nama dia..tang mana yg meng 'ubi' nyer ntah..hehheehe


last sekali harus la ader muka2 kami yg sengal p melawat zoo time2 raye nie..keh keh keh..tp serius ramai org masa nie..aku ingatkan kitaorg jek yg sengal..rupe2 ramai lg yg sengal cam kami nie..hehhehe..



so far ok la kan jalan2 cuci mata sambil tenang2 kan pikiran yg kusut masai tuh...lepas tuh kami lalu plak taman tasik taiping yg aman dan damai tuh ;P..
sejuk je mata memandang..hijau je semua..kami tak singgah pun sebab hujan rintik2 dah masa tuh...terus la kepulangan..hajat hati nak singgah kat kuala kangsar nak makan laksa kan tp nyer dah lewat sgt la pulak plus kesesatan..keh keh keh..next kalo ader rezeki boleh la ke kuala kangsar la pulak..













5 comments:

Suki Cida said...

wahhh seronok la... tak pa sesekali gi tempat lain dari yang lain ok... janji seronok...jalan kat zoo pun terasa macam KLCC kalau bersama yang tersayang, kan?

Anonymous said...

Bel...anda telah di Tag oleh LaLa...he3!

Anonymous said...

cik bell...bler nak ajor edit gmbo neh? uwaaa!!! lala xleh nak pm...sbb ym da kene block!!! uwaaa!!!

Deqna said...

biasalah time2 cuti nilah family2 bawak anak2 gi jalan2 especially ke zoo..

zbelleza said...

sukicida: ha'ah akak best lama dah tak g situ..sekali sekala layankan aje kan..

lala: ok lala nanti bell bt erk..sat g bell emailkan camner nak ngedit gambo erk..sori bell bz la lately nie..tak sompat nak email..

deqna: tu la ramai family2 bawak anak2 ke situ sambil2 diorg g beraya kan..singgah la sekali gamaknyer tuh..