Friday, November 7, 2008

MURAH REZEKI ;P

semlm kan ke aku sibuk kan..sampai tak nyempat2 nak bt entri..so yilek entri la for semlm..sbb ape tau..sibuk uolss bt kerja itu dan ini..dan kerja yg dilakukan itu amat la berbaloi sekali sbb aku dibelanja makan Mc'D...hohohoho..suker ;P..lalallaallala...aku tak mintak ok...aku pon bkn jenis nak mintak mintak ape2 balasan for ape2 yg aku tolong..ikhlas tau i tolong bt kan kerja...tp nak bt camner kan dah org tuh beria nak belanja..bak pepatah melayu kata la, rezeki jgn ditolak.musuh jgn dicari..lg pon bukan susah mana pon benda yg aku bt kan tuh, just edit sikit2 je gambo utk masuk dlm paper work dia..klik2 jek dah siap..keh keh keh...
so semlm mewah makanan la aku ngan dak opis aku nieh...bt keje sikit..makan yg lebih..keh keh keh..so pada org yg banje kami tu, sila la suruh kami bt kerja lg..kami suker ;P, kalo hr2 pon xpe sbb dpt makan mc'D camnie....keh keh keh..[cam dia bace je blog aku nie]



mc shaker yg tak brape sgt..perasa dia byk ok..xtau la tekak aku ni kureng la sikit..xbrape sgt..tp tak sedap tak sedap pon ralit2 abis la jugak..tak elok membazir ok..;P


mc'chicken yg sgt sodap..suker ;P

lepas dah abis makan2 mc'D tu leh plak kami makan nasik pulak..wah perut stoking ok..mmg tak reti kenyang langsung2..bkn ape uolss, nampak sambal udang tuh mmg menggugat napsu makan aku...sudah nyer abis gak kami makan..hoohohoho..maka muncit la perut kami semlm..gendang gendut tali kecapi, kami kenyang hati pon hepi..[leh ke camtu..bantai la erk..keh keh keh]


3 comments:

Anonymous said...

woo!
mkn bsr akk erk!:)
mc shaker tu mmg xsdp pon..
prase je lbh..
rs cm mati cpt je mkn bnd tu..
haha!

Suki Cida said...

akak ingat kat mcd ada jual sambal udang...wakakaka... sedapnya...

kalau akak pun dah makan kalau bagi sambal udang ni tak ku tolak dik nonnnnnn

zbelleza said...

hanim: hah tu la mmg makan besar dik..sendat perut...mlm dah takyah makan dah..kenyang smp esok pg..hahahha..

cida: keh keh keh..jgn tertipu OoOo..sambal udang tuh sendiri buat..takde jual katmana2 tuh..mmg licin nasik kalo makan smbl udang..perut kenyang jd lapar kalo ader sambal udang..tambah plak ader petai..i like u..