Monday, July 28, 2008

WeeKeNdKu..


Kan weekend aku balik kg kan..jd ape lg la..balik kg memenuhi la hasrat atiku yang kepingin mau makan doyan..aauuuwwchhh...pepagi lg aku dah sibuk2 nak makan doyan..kebetulan pon mak aku dok sibuk nk membelah doyan utk dibuat tempoyak..jadi aku pon amik peluang la tompang sekaki..jd tukang makan la..hihihi..




aku yg sebelum nak mencekik doyan..masa ni tgh tggu mak aku la nie..mak aku ke kebun tak balik2 lg..so aku tggu la smbil2 nengok tv..layan katun..katun ape ntah masa ni..mr bean kot..hiksss






sambil2 nunggu mak aku tuh, aku pon layan arr makan manggis ni..ni pon buah peberet aku ni.. mak aku kutip semlm..byk uolsss..2 bakul sampah ni tau..tp idak la aku makan semua..giler ape..mekentedarah smp camtu..ya Ampun..aisshhh..sikit2 aaaa...






cee..ni kunun2 aku makan dulu arr sbb masa ni mak aku tak balik lg dr kebun..jd makan la yg mana dah dikopek nie..bkn aku tak reti kopek pon..cuma malas kang duri2 kena tgn i kang..dah sakit..xde sape nak nolong..hiksss..(dasar pemalas sbnrnya..hiksss)




makan time..hiksss...syorga weih dpt makan doyan nie..nyummy..nyummy...sodap..sbb dah byk kan..so cari yg rasa kena pada tekak je la..yg rasa ala2 je tuh letak la bt tempoyak..hiksss..giler belagak siot..sbb byk pilihan la kann..





ni dia doyan yg dikerjakan utk hari ini..byk lg sbnrnya..malas nak snap byk2 sbb tgh pulun makan kan..sikit2 dah la utk tatapan uolss..




ni doyan yg telah dikopek..sedap2 tau rasanya..mcm2 jenis ader..mcm2 ader(tiru iklan astro)..hikss..sambil mak aku kopek sambil tuh dia hulur kat aku suh rasa..bapak weih kenyang..tak larat..smp aku kate..dah la mak letak je situ..karang2 smbg makan lg..xlarat dah..



aku yg sedang menikmati doyan..layan uols makan bawah pokok nie..tp bukan pokok doyan..pokok yg buahnyer tgh meranum jugak..



tu nampak tak kat blakang tuh buah yg gayut2 tuh..tak nampak erk..buah jambu la..jambu air..bt cecah sedap tau..tp disbbkan dah ader buah yg mengacam kalbu..jd buah jambu ni takde sape nak makan..kira terabai la..byk jatuh2 tau..sayang weih..xpe2..nanti2 leh mencecah..




dah lepas mencekik byk2 doyan..so harus la cr penawar utk ilangkan panas badan..kang tak pasal2 malam kang takleh tido plak..sbb dah over makan kan..

jd kita guna la petua org dolu2 kan..


muka org yg dah puas mencekik..maintain jek walaupun dah sgt2 kekenyangan..bila perut kenyang mula la mata pon menguyu..uolss tau ape aku bt lepas nie..hihiihihi..aku bantai tido..burok siot perangai..bkn aku sengaja tido pon sbnrnya..sambil2 layan tv aku tertido..hikss..

kira halal jek la erk..hihihi..

3 comments:

eYaNacOMeY said...

hehe..sy pon fevret manggis jugak!!! nak gak 1 bakul sampah!!hikhik

annapeje said...

cian komer bell ngambik gambo sendirik ekekeke

Deqna said...

byk nye buah2 han tempatan.. best2