Tuesday, July 15, 2008

StiCkeR OowH StiCker..

Adoilaa..sgt membz la sekarang ini..tp WaLaUpun begitu aku masih lg nak updatekan blog nie..yela..mana leh bior jek camtu..kan aku br jer semangat nak memblog..haruslah aku tak membiorkan blog aku nie kan...hiksss



ader bykkk benda nak citer tp satu2 la erk.. start dr ari sabtu...sabtu pg dah bgn pagik2 sbb dah smp kat kg kan(xdek la pg sgt pon)..yela weekend je la aku ader kat kg nampak muke aku..lain2 hari MakPak aku mesti merindui aku(ayat takleh blah)..Cee Kununn..sebenonyer aku kot yg camtu..ala sama la tuh...cuma MakPak aku tak ckp jek..hiksss..Oooowhh utk pengetahuan uols aku keja kat manjung tp HaRuS tiap2 minggu balik kg..aku kan anak manja ala2..aissshhhh..tp xdek la teruk sgt smp takleh berenggang langsung....lepas tuh ke paso temankan mak..yela time gini ler Mak aku nak ader teman g paso ye tak ye..lgpon dah lama aku tak jejak kaki ke paso tuh..
Sampai satu tempat ni Mak aku berenti nak bli ape ntah..TeTiBe aku terpandang la benda yg aku carik2 dah seminggu..YahuuuYaBedabedooooooo..APe Dia?? hiKssss....SticKerssss Katun..aku pon sambo jek la smp 4keping sbb murah sajork rm1 sekeping..mesti uols kate cam bebudak kan..PeduliKss...hahhahaa..bukan la sebenonyer ader sbb aku bli sticker ni..nanti aku citer kat korang ape sbb nyer yerkk..ni aku tunjuk je dulu gambo sticker yg aku beli tuh..


aku suker jek katun2 nie..bior ler ape org nak kate janji yg penting hatiku sgt Gumbira..yela sbb dah dpt ape yg aku dok carik2 pastu menepati hatiku..hikss..lgpon murahkan jerk pastu leh beli berkeping2..hehehhe...ni kasik close up skert..lepas ni kerja menampal..hiksss..Katmana aku tampal..Tunggu....hiihihi..ader gak benda lain aku bli selain sticker ni..nanti la aku citer erk..kalo citer semua kat sini..takde plak bhn utk aku citer nanti..






2 comments:

biskutrajin said...

ni dh mcm sticker adik2 sy kat bilik dorg ni...heheh...the sindarella shoes is ssoooo sweet..bli katne ek?

zbelleza said...

yela katun2 kan harus la diorg pon ader same..

kasut tuh bli kat pasar mlm jek..kat expo2 pon ader jual sbb aritu ader ternmpk masa ada expo kat sini..