Friday, July 18, 2008

BaJu RaYa


uolss dah bt baju raya ke?aissshh..mmg la raya lambat lg kan lg 2 bln camtu tp skang ni ramai tailor dah closing tempahan tau..aku pon sib baik je la dah cop awal2 lg kat tailor tpt aku slalu tempah tuh..cakap aku nak htr 2pasang jek utk raya..tu pun dia kate dah byk dah..yela stock dia byk dah menunggu..takut tak sempat siap..Arghhh aku tak kira..aku dah ckp awal2 dah aku cop, kalo tak siap aku paksa gak suh dia siapkan sampai siap..hihihi...kalo tak kang aku nak pakai ape??



thn ni aku cadang2 nak pakai kaler biru plak..sbb thn lepas dah kaler pink..tp kan..aku terbeli kain kaler lain la plak..ter RAMBANG mata masa tuh..tgk cantik je semuanya..terus je amik tanpa pikir2 lg..balik umah terus cam nyesal tak amik kaler biru..kalo tak takyah membeli lg..hukhukhuk..sengal betul la..






cantik kaler dia kaler oren..takpelah..sok2 beli la kain kaler biru plak erk..yg ni bwk gak la menempah..pakai g keje ape salahnyer..ye tak??tak rugi ponsss...hhehehe..(ayat nak sedapkan ati sendirik)


lepas ni kena g terjah kedai kain sbb nak cepat2 hantar tempah..kang tak berbaju br plak aku kang..Nayosss...

4 comments:

biskutrajin said...

wah wah wah...dh beli baju raye..heheh...sy x bli lg...ingt nk bli siap yg kt 1st lady 2 je...mls nk hntr jahit..huhu

viruspadu said...

alamek. baru teringat

kita pun tak tempah baju lg lorrr...

eYaNacOMeY said...

lawa laa kak oren die.. xperlu nyesal okey.. hehe..

p/s: kite dh tempah daa baju raya..tu pon mak yg uruskn sume!!hikhikhik

attyfir said...

salam perkenalan
cantik kaler baju raya tu..