Tuesday, July 15, 2008

Sgt MeRetaKkan HatiKu..









HAH..meh nak citer naper aku bli sticker katun tuh..sblm tuh aku nak tunjuk dulu ape benda yg SSGGGTTT mmbuatkan hatiku retak...Huhuuhuhuhuhuuh...



















retak ni kat dashboard kete aku..Uwarghhhh..Sbb nyer xperlu diberitahukan disini sbb membabitkan org lain..bkn kerja aku..giler ape aku nak melokakan kekasih ati aku ni..huhuhuhhu..sakit mata sakit ati WooOoO kalo terpandang disitu..xleh thn tgk nyer..tu sbb aku HaRUSSS bt sesuatu utk menutupi kecederaan itu..hiksss..Ni kasik close up sket gambo kecederaan itu..

















Tadaaaa...begini la hasil setolah kerja2 menampal aku..CANTIK tak??? ter Over plak menampal nyer..ader plak menambah2 kat tpt lain..tp aku Sokaa..nampak Kiut jek..hihihiih..asalkan lepas ni aku takyah sakit mata sakit ati lg tgk kecederaan itu..tp naper aku pilih CJ7 dlm byk2 sticker aku bli tuh..NTAH la..cam terberkenan plak..lgpun yg lain tuh cam beso sgt plak nak tampalnyer..iyolah tuh..







cuba uols teka katmana kecederaan tuh..hiksss..sape jawab betul dia pandaiiii..hihihiihihi...tp aku rasa2 korang semua mmg pandai teka..ye tak??hiksss..skang hatiku sgt gumbira..laaalalaala



2 comments:

ceera said...

haruslah kat cj7 yang besor tu kan.. =P

sebab suka color ijau gak, dats y pilih stcker cj7 kan..

Deqna said...

dekat dashboard betul tak?? nape retak? takkan kena terajang kot.. wah sungguh kuat org yg blh meretakkan itu..