Thursday, July 24, 2008

ENTRI TIADA MOTIF..

sy sudah malas untuk meng update blog..SBB??kerna sy tiada mood utk mengupdatekannyer..MOTIF??kerna sy sibuk utk menukar layout blog ini...hahahahah..giler aku ni..cam dah ader wayar nak putus sket2..tp lom tahap kritikal lah..hihihiih..ape la yg aku dok merapukan kan nie...ape nak bt sekarang ..sgt2 malas tahap super ultraman..terasa mau pulang dan berbaring-baringan diatas katil smbil ditemani kekasih2 ati..wachaaa mcm byk jek kekasih ati erk..kekasih ati itu bermaksud binatang2 peliharaan aku ataupon dgn kate lain mr teadybear laaa.....tidak baik berperangsaka buruk..walaupun aku slalu jek camtu..ntah slalu jek melalut pikir -ve dulu..hehehehe..sgt -ve WohohoohohhhOoO...

olah mau cancincau dulu..besok2 update yg lain erk..entri yg amat membosankan kerna aku sudah ketandusan idea..dah agak dah mmg giler kentang sket..sudah..sudah..nanti lg byk aku tulis lg byk aku merapu lg byk ko korang xsuka aku..hikss..(brape kali byk daaa)

later la aku update yg xmerapu punya erk...cewah..mcm iyer iyer jek tuh..betul laaaa..hehhhe

No comments: