Wednesday, December 12, 2007

moga semuanya baik2 belaka

sob..sob..sob..sedih laaaaa...very2 touching..
baru je balik dari rumah bos aku..ziarah bos aku n wife dia yg akan berangkat menunaikan ibadat haji..sebelum nie tak penah pun merasai suasana org nak g haji nie..first time rasa benda nie..mmg touching..walaupun aku ngan bos aku setakat pekerja n majikan je tp aku terasa giler saat2 pemergian dia.. mek mcm nak mengalirkan airmata jugak la..sebak bila tgk bos n wife dia peluk cium anak2 diorg sblm melangkah pergi..uwarghhhh..sedih laaaa..agaknya mcm tu la aku nanti bila mak ayah aku pun nak menunaikan seruan haji tak lama lagi..insya'allah, aku doakan mak ayah aku pun dpt mengerjakan ibadah haji nie...amin..selamat pergi n pulang untuk bos aku n wife dia...
oklah..tu jek untuk post hari nie...takde ape pun nak citer..next la kalau ader cerita menarik aku post lg erk..ok daaaaa..

No comments: